cargo

 

Rezerwacja

 
Rezerwacja możliwa nawet w dniu wypłynięcia nie później jednak niż 2 godziny przez rejsem.
Rezerwacja dla pojazdów dostawczych z towarem jak i na pusto. Wszystkie pojazdy przeznaczone do przewozu towaru, ładunku, do 3,5 t DMC i powyżej, kalkulowane za każdy rozpoczęty metr długości oraz pozostałych gabarytów wraz z max. 3 kierowcami w ofercie.
Dla kierowcy wydaje się jeden bilet na prom. W gestii kierowcy jest posiadać wszystkie dokumenty pojazdu i przewożonego ładunku do odprawy w porcie. Ładunki niebezpieczne, ponad gabarytowe na zapytanie.
Zakup w porcie możliwy w zależności od dostępności do 30 minut przed rejsem. Do zakupionych w porcie biletów, Petpolonia nie wystawia faktury!
Faktura VAT będzie wystawiona przez Petpolonia tylko za bilety zakupione na www.scandlines.promy.pl i www.promy.pl
Przy rezerwacji na terminalu promowym pobierana jest dodatkowa opłata manipulacyjna.
 
 

Okres ważności

 
Bilet ważny jest na zakupiony rejs oraz wszystkie rejsy w danym dniu kalendarzowym oraz dzień później w miarę dostępnych miejsc dla pojazdów dostawczych.
W przypadku przybycia do portu wcześniej przed odprawą zakupionego rejsu ale w dniu rejsu, pojazd zostanie odprawiony na pierwszy dostępny rejs.
W przypadku przybycia do portu po terminie zakupionego rejsu, więcej niż 2 dni kalendarzowe, bilet przepada, należy zakupić nowy.
 
 

Zmiana rezerwacji

 
Zmiana rezerwacji jest możliwa do 2 godzin roboczych przed rejsem w miarę dostępności miejsc w godzinach pracy biura obsługi.
W razie różnicy w cenie w stosunku do droższego rejsu należy ją dopłacić.
Za każdą zmianę w rezerwacji naliczana jest opłata manipulacyjna w Petpolonii w wysokości 35 euro.
 
 

Anulowanie rezerwacji

 
Możliwość anulowania rezerwacji i zwrotu pieniędzy za bilet z częściowym potrąceniem, zgodnie z warunkami rezerwacji w zależności od terminu zgłoszenia anulacji w stosunku do terminu wypłynięcia.
 
 

Koszty

 
Klient ponosi opłatę manipulacyjną za anulowanie biletu cargo w wysokości 45 euro. Klienci chcący anulować bilet cargo, powinni zgłosić anulację lub zmianę przez ZMIANA REZERWACJI